Webnovelavatar
Cinta Rahsia Sempurna : Isteri Baru Jahat Manis Juga
novel - Percintaan Kontemporari

Cinta Rahsia Sempurna : Isteri Baru Jahat Manis Juga

Jiong Jiong You Yao

Ongoing · 2.6M Views

What is Cinta Rahsia Sempurna : Isteri Baru Jahat Manis Juga

Cinta Rahsia Sempurna : Isteri Baru Jahat Manis Juga is a popular web novel written by the author Jiong Jiong You Yao, covering Percintaan Kontemporari genres. It's viewed by 2.6M readers with an average rating of 4.79/5 and 796 reviews. The novel is being serialized to 1380 chapters, new chapters will be published in Webnovel with all rights reserved.

Synopsis

"Betapa gatal citarasa Si Ye Han? Dia masih mahukan saya walaupun saya begini?" Apabila terjaga, dia melihat dirinya di dalam cermin — rambut palsu besar, tatu, dan solekan seperti syaitan. Mata orang yang normal pasti akan terbakar melihat dia walau untuk sesaat. Sebelum dilahirkan semula, dia telah jatuh cinta dengan lelaki lain, jadi apa dia mahukan hanyalah melarikan diri dari Si Ye Han. Kebencian semakin menebal apabila Si Ye Han bertindak mengurungnya. Setelah dilahirkan semula, dia melihat Si Ye Han dengan pandangan berbeza, menyangka mungkin dia sudah berubah. Di masa lepas, fikirannya telah bercelaru. Dia melepaskan suami yang hebat, diluka dan dikhianati oleh lelaki tak guna dan paling teruk, telah diperdaya oleh sahabat paling dipercayai. Akhirnya, dia ditinggalkan seorang diri. Di kehidupannya sekarang, mereka yang jahat telah merancang dan menunggu kejatuhannya. Maaf, tapi perempuan ini tidak akan terpedaya lagi!

You may also likeMore

ratings

  • Overall Rate
  • Translation Quality
  • Updating Stability
  • Story Development
  • Character Design
  • world background

Reviews796

LikedNewest
Syafiqah21
Syafiqah21Lv3Syafiqah21

Best ....... walaupun ceritanya tak panjang sangat tapi sudah pasti ceritanya sangat menarik.......... tak sabar nk tengok sambungannya.............. ..........

xiun99
xiun99Lv4xiun99

Sngt bgus jalan ceritanya pun menarik..saya suka sngt2..tolong wujudkn sambungannya secepat mungkin..sya tak sabar nk membacanya..apapun,idea yang bernas dalam menyediakan jalan critanya..semoga berjaya!

Syafiqah21
Syafiqah21Lv3Syafiqah21

Reveal spoiler

aslisa
aslisaLv5aslisa

Novel ini, sangat bagus malah jalan cerita yang menarik dan mempunyai gaya yang tersendiri membuatkan pembaca rasa terhibur. Selain itu, novel ini begitu mencabar minda pembaca untuk ingin mengetahui cerita yang seterusnya.

amyzie
amyzieLv3amyzie

Reveal spoiler

Watie_27
Watie_27Lv2Watie_27

😘👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Caer_Caer
Caer_CaerLv2Caer_Caer

cerita nyer sangat best tapi tu lah tak mampu nak bukak kunci tu,kenapa nak kunci😭kiter yg tak mampu nak bukak ni sehari satu bab jer boleh baca...🥺

Atie_Mamasab
Atie_MamasabLv4Atie_Mamasab

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Atie_Mamasab
Atie_MamasabLv4Atie_Mamasab

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Atie_Mamasab
Atie_MamasabLv4Atie_Mamasab

😊😊😊😊😊😊👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Watie_27
Watie_27Lv2Watie_27

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Watie_27
Watie_27Lv2Watie_27

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Watie_27
Watie_27Lv2Watie_27

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Watie_27
Watie_27Lv2Watie_27

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Watie_27
Watie_27Lv2Watie_27

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Watie_27
Watie_27Lv2Watie_27

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

Atie_Sky
Atie_SkyLv5Atie_Sky

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Atie_Sky
Atie_SkyLv5Atie_Sky

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Atie_Sky
Atie_SkyLv5Atie_Sky

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Intan_yana
Intan_yanaLv2Intan_yana

Best juga terus up ye buku ni😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

Supports

More about this book

eunimon_, dracarys3064, EndlessFantasy Translation TranslatorCaron_, dracarys3064Editor
Report