Webnovelavatar

Review Detail of SUBSCRIBE_MY_LIST in Path to Eternity

Review detail

SUBSCRIBE_MY_LIST
SUBSCRIBE_MY_LISTLv51yrSUBSCRIBE_MY_LIST

There is a lot of grammer that needs working on, the concept is original enough but I'm not able to divine the plot or moral to the story. Its a psychopath's tale about cannibalism, murder, rape and everything else where in said psychopath becomes superpowered... Tbh, just being able to write something like this, to enjoy spending time and effort on writing something like this, just like the creators of Saw, should see a person on a permanent watch list, for you cannot write something like this without truly fantasising about doing such acts, and the only think standing in between this person and turning this story a reality are the consequences they would suffer from enacting them. I have no doubt that the author will perform some of the very acts he has written here if given the chance someday because to write this sort of fic you need to be seriously sick in the head to even consider it, let alone do it. I recommend to the author to find a legal way to channel your urges or to seek professional help

alt

Path to Eternity

AntiNoob

Liked by 63 people

LIKE

Replies17

AntiNoob
AntiNoobAuthorAntiNoob

haha. Not really. I wouldn't actually commute these acts even if I am given the chance. But I will work to correct the grammar

DevilAce
DevilAceLv4DevilAce

Dude the reason for writing a novel like this could be that the author is tired of reading cliches and the same repititve stuff I may not be right but I myself am sick and tired of reading the same thing over and over again with differently named characters so dude you can't fault the author

SUBSCRIBE_MY_LIST
SUBSCRIBE_MY_LISTLv5SUBSCRIBE_MY_LIST

Where am I faulting or blaming the author for something? My rating is not that high because of the lack of a storyline /plot and poor grammar at the time of reading this fic. If those things are no longer the case than great but I made an honest review based on the judging criteria provided, not over the concerns I've raised.

DevilAce:Dude the reason for writing a novel like this could be that the author is tired of reading cliches and the same repititve stuff I may not be right but I myself am sick and tired of reading the same thing over and over again with differently named characters so dude you can't fault the author
DevilAce
DevilAceLv4DevilAce

Hmm yeah the grammar is kinda bad but you should at least give the novel some time to determine wether or not it has a good plot cuz the plot hasn't even kicked yet and the novel is in its initial stage

SUBSCRIBE_MY_LIST
SUBSCRIBE_MY_LISTLv5SUBSCRIBE_MY_LIST

So what you want me to be like those rainbow shitting assholes that post 5 star reviews on stories that have not even posted a single chapter yet? Whatever it is you are smoking. I want it.

DevilAce:Hmm yeah the grammar is kinda bad but you should at least give the novel some time to determine wether or not it has a good plot cuz the plot hasn't even kicked yet and the novel is in its initial stage
DevilAce
DevilAceLv4DevilAce

Hmm its my private stash but I can let you get a whiff or two but no more a'right and nah if you don't wanna give a 5 star review before a clear outlook of the plot at least don't give a low one as well

SUBSCRIBE_MY_LIST:So what you want me to be like those rainbow shitting assholes that post 5 star reviews on stories that have not even posted a single chapter yet? Whatever it is you are smoking. I want it.
LordRigby
LordRigbyLv3LordRigby

I agree with the first part of the review, as much as I a unique concept like this. I really don’t know what the author is trying to portray storywise besides zoom zoom kill kill.

TianGuez
TianGuezLv1TianGuez

Although I partially agree with what you say, this is a place to qualify a work, not to make psychological indications of the author, you did not give reason for the qualification, you only said the grammar above and then you worried about the author's psyche, If I were an author, I would delete it at once.

UnspeakableBlitz
UnspeakableBlitzLv4UnspeakableBlitz

No offence but I csme here for reviews not a shrink... (I never knew practically ever author murders people on a daily basis... thanks for telling me)

_Bruh
_BruhLv4_Bruh

you're welcome 🗿

UnspeakableBlitz:No offence but I csme here for reviews not a shrink... (I never knew practically ever author murders people on a daily basis... thanks for telling me)
Dotencsure
DotencsureLv3Dotencsure

you clearly are blaming the author...saying he will murder if given the chance...your head is more messed up then your review...

SUBSCRIBE_MY_LIST:Where am I faulting or blaming the author for something? My rating is not that high because of the lack of a storyline /plot and poor grammar at the time of reading this fic. If those things are no longer the case than great but I made an honest review based on the judging criteria provided, not over the concerns I've raised.
UndeadBeing
UndeadBeingLv2UndeadBeing

I'm just gonna ignore idiots like you for now, don't want to get into arguments with people who shouldn't own a computer for anything besides doing school...

Dotencsure:you clearly are blaming the author...saying he will murder if given the chance...your head is more messed up then your review...
Reverend_Of_Stars
Reverend_Of_StarsLv4Reverend_Of_Stars

just go read your Good SHONEN beta MC who likes to go and collect every girl as a pokemon Finding EVIL MC FAN-FIC is rare and even if there is more than 100+ chaps is like founding gold in all the $#it novel here And don't disrespect an Author

Daoist_Dan
Daoist_DanLv5Daoist_Dan

Yeah, I'm pretty much in the same boat. Evil, dark characters are fun when the author takes you on a journey that doesn't make you feel gross for being on it. It's less my thing these days, but it used to be the first criteria I searched with and there's always a few stories like this one. Different from all the others because the point of them IS the dark moments, rather than merely being in service to things like a character arc or the plot or the world. You can just 'see' the weirdo getting a rush out of writing the scenes. Anybody who's tried their hand at writing knows you live in the scenes while you're writing them. You picture the environment, think about what's happened and what you want to happen, meta concerns like structure and etc. But you live in the scene while it's being written. So to get content like this outright glorifying for the character... It says something about the person who could be in that headspace- chooses to be in that headspace repeatedly. So I could totally see the writer of this taking advantage of opportunities to do scummy things. And just because I'm being thorough about it doesn't mean this is armchair psychology lol. You see a creep and you just know it. You don't need to break things down to come to that conclusion. It's the same thing. But calling someone a creep without justifying it looks bad :/

Daoist_Dan
Daoist_DanLv5Daoist_Dan

Are spaces between paragraphs not a thing anymore? This is the third time that's happened...

Lustsifer
LustsiferLv6Lustsifer

At what chapter did Fate arc began?

AntiNoob:haha. Not really. I wouldn't actually commute these acts even if I am given the chance. But I will work to correct the grammar
Claudia_
Claudia_Lv3Claudia_

this dude is too humble,

AntiNoob:haha. Not really. I wouldn't actually commute these acts even if I am given the chance. But I will work to correct the grammar