Webnovel

Read Best Teenfiction Novels Online 2020

Teenfiction

Sort by
Bad Girl VS Bad Boy

Bad Girl VS Bad Boy

Gue Andrea Kellisha Winanta, cewek petakilan dan ga bisa diam. Senakal - nakalnya gue, gue ga suka sama yang namanya alkohol dan rokok. Kalau sampai gue liat cowok nge-rokok atau minum, sifat preman gue keluar. Hari pertama gue jadi siswi di SMA Jingga, gue lihat segerombolan cowok di kantin dan itu pun masih jam pertama. Sebenarnya waktu itu gue di hukum gara - gara terlambat sekolah. Tapi bodo amatlah, dan yah... sekarang gue di kantin lihat segerombolan cowok itu di meja pojokan, dan salah satu dari mereka nge-rokok. Gue sih ga masalah mereka bolos toh biasanya dulu pas SMP gue bolos, tapi ini salah satunya ada yang nge-rokok. Karena gue benci banget, mulai saat itu gue mulai ngibarin bendera perang. Dan saat itu hidup gue yang awalnya biasa aja, sekararang jadi luar biasa. maksud gue er... LUAR BINASA. Cover : Pinterest (Avatar Fan art)

SpringLoveyy · Romansa Anak Muda
4.91
THEM!

THEM!

Elie Griffin is a teenage boy suffering from great depression nobody noticed, an orphan, and abused child, a hopeless skinny boy that was how many saw him. but little did they know he had something in him, those things or voices he called THEM! They weren't just voices, they were worst! the made him do stuffs, bloody stuffs, the turned him into a zombie, squeezing every sign of life out of him, the made him what people see, a freak. But one day out of nowhere comes a girl with her own problems, suffering from the religion imposed to her, he tries to escape. Only falling in more bigger problems more than she could bear. LOVE. The return! Season 2 just began! It will be out on 01/11/2020. get ready to be shaken!

oluna15 · Horror&Thriller
4.7
I LOVE YOU SEATMATE (Tagalog)

I LOVE YOU SEATMATE (Tagalog)

She is a good girl, who lives to impress and not to express. She is Miss no-lates-and-absences, 'yong tipong aakalain mong sipsip sa guro pero sadyang matalino lang talaga. Sinusunod niya ang lahat ng gusto ng Mama niya just to live up with her expectations, and all her life, she simply just want something: ang ma-maintain ang inaalagaang pagiging Rank 1 ---- at siyempre, ang mapansin ng kaisa-isa at kauna-unahang love of her life---- ang gwapo, mabait, at inosente niyang seatmate na si Jayvee Gamboa.

Ayradel · Romance
4.79
Smooth Sailing

Smooth Sailing

❝"Are you deaf?" "No," he shook his head, shrugging. "But I am blind."❞ *** MEET LILA: A perfectionist and somewhat sarcastic seventeen year old. As a part-time barista in a bakery, and a high school student, her life proved to be mediocre, until a certain sight-impaired guy walked in and changed that. With drunk confessions and tears, spontaneous kisses, and a whole lot of sarcasm, the last thing Lila expected to find was chest-constricting love.

papersplanes · Teen
4.82
My Stepbrother (Secret-Possession)

My Stepbrother (Secret-Possession)

Love Is a sudden feeling of combine emotions. an unbearable physical attraction and an intoxicating rush of feel-good chemicals, a certain desire to care, respect and prioritize another’s well-being, it is developed between two people and thrive over time. it is what we need to survive just like we need air to breath. But sadly—love is limited, it could be confining and torturing. Leigh is the last person I should fall in love with. He’s my earth forbidden fruit. Who I happen to desperately and utterly need just like human need water and air to survive. He’s my ultimate sin. Surely, I'm definitely going to hell for him. There might be grammatical errors, please bear with me, I will come back later, let’s focus on new chapters now. X

Herophinemydrug · Teen
Not enough ratings
I Don't Care About Love

I Don't Care About Love

Cinta? Satu kata yaitu BUTA! Cinta yang membuat ibuku yang super cerewet dan ayahku yang super dingin bersama. Cinta yang membuat perbedaan agama dipaksakaan untuk bersatu. Cinta yang membuat jarak antar kota atau antar pulau bahkan antar benua terasa dekat. dan Cinta yang membuat sahabatku, orang yang sudahku anggap saudara, bahkan orang yang aku percaya, orang yang gak bakal tega menghianatiku. Dengan tega MENGHANCURKAN KEPERCAYAANKU! Dan kesimpulanku cinta itu BUTA!

Quinwriter · Romansa Anak Muda
4.59
The Broken Angel & Her Overprotective Brothers

The Broken Angel & Her Overprotective Brothers

"Why do you even bring her here? Other than creating problems and running away, she has nothing better to do! I already told Domenic that she doesn't deserve to be here, she can't be a part of this family." Emilia flinched as Mark's angry words pierced through her heart, making her clasp her hand over her mouth to not reveal her presence. ******** Emily's life could only be described as a Tragedy. It's the term she had witnessed the most in her life and finally had excepted it as the truth of bitter her life. She was barely a few months old when her mom left her father and took her along. She witnessed the downfall of her mother in the world of alcohol and drugs as she was growing up. Her life was never perfect. It was even worse than what people considered as the worst, but it took a sudden change when her mother died in a car accident when she was barely nine years old. For the next six years, she stumbled across various foster homes and orphanages. And then suddenly someone appeared in her life claiming her as the lost princess of the famous Alessandro family. Sent to live with her six brothers she never knew about, she realized that her entire life was full of lies. Her so-called brothers changed her life forever. They were cold-blooded monsters who could go to any length to protect their little sister. Little did they know that what they needed to protect her from wasn't the demons of the outer world but the demons that were killing her slowly from the inside. Could they heal their broken angel or would become the reason behind her shattered self? This is a story about a young teenager who's running from her past, her new family, her pain, and the suffering that it brought. But how could someone run from reality? You could hide from it but never run from it. ******* Warning: There may be use of abusive language. Some scenes may contain child abuse and triggering content. The book cover isn't mine. All the credits goes to the rightful owner. Make sure to check all the tags before getting into the story! :)

Nightsummer20 · Teen
Not enough ratings
Angkasa dan Lily

Angkasa dan Lily

Kamu tahu? Lily itu gak akan bisa tumbuh di Angkasa. Kenapa? Karena Lily gak diciptakan untuk Angkasa. Aku tahu, Lily memang gak bisa bertahan hidup di Angkasa. Dan Lily memang gak diciptain buat ada di Angkasa. Tapi Lily akan buat Angkasa jadi milik Lily. * Mereka adalah dua hal yang sangat tidak mungkin untuk bersama, namun takdir menjadikan mereka bertemu dan menjadi dekat. Lalu menjauh dan menjadi dekat kembali. * Jika kalian suka cerita yang ringan, silahkan mampir ya :)) Ini cerita remaja yang dibumbui dengan bumbu istimewa atau tidak biasa Dan merupakan cerita pertama yang aku terbitkan di Webnovel Penasaran? Langsung baca aja ya Jika kalian suka tolong berikan dukungan power stone, beri nilai atau Jika masih banyak kesalahan didalamnya silahkan tinggalkan komentar yang bersifat membangun Sangat terbuka! Terima kasih! mohon dukungannya! Chuuby_Sugar

Chuuby_Sugar · Romansa Anak Muda
Not enough ratings
Tunang Paling Sweet

Tunang Paling Sweet

Alert!⚠ No konflik berat seperti contoh orang ketiga. Apa yang korang akan buat bila ditunangkan dengan stranger? Lebih-lebih lagi time korang baru break dan hati masih hancur kebaboom? Begitula nasib si Iliya Humairah.Sudahla bakal tunang poyo semacam! "kenapa awak setuju nak tunang dengan saya? Saya rasa boleh je awak tolak?"-Iliya Humairah "ada nampak muka saya ni macam kaunter pertanyaan ke?"-Tengku Harraz Arshad Semenjak bertunang si encik tunang sering buat hati cair tak henti! Oh tuhan, makin lama makin jatuh sayang! "orang suap pun comot. Nasib muka comel" "aik? Tadi kata muka saya cam monyet?" "yela monyet yang comel" Siapa sangka dulunya dingin sekarang pandai bermain kata? "kahwin lari la jom?" "pala bana,kalau ya pun orang kahwin lari kat siam. Awak bawa saya kat tepi curam,ni nak terjun sama-sama ke acaner?" Hal yang merunsingkan adalah,kenapa Encik tunang kacak sangat!? "lain kali tukar tinted cermin kereta, saya nak semua cermin kereta awak warna hitam biar orang tak nampak awak dalam kereta ni" "aik kenapa pulak?" "menyampah tau time awak jemput saya balik mesti ada budak sekolah saya puji awak lebih-lebih, saya pun tak pernah puji awak macamtu" "Alaaa firstime tunang saya jealous,happy pulak saya" "asal lak?" "yela, saya baru sedar awak sayang saya" "tunang saya kot..gi-gila tak sayang" Orang ketiga? Haha never ,tiada lansung konflik orang ketiga antara mereka. "Jangan berhenti sayangkan saya. Jangan berhenti cintakan saya. Jangan..tinggalkan saya" Tetapi dalam setiap kebahagiaan pasti ada cabaran,so jom baca kisah diorang!

qasha_lova · Percintaan Anak Muda
Not enough ratings
Stay with me [Tagalog]

Stay with me [Tagalog]

"If you truly love the person, you have to let them go if its already time for them to go, even if it hurts you so bad." I realized, indeed. Life is too short, it doesn't matter if you're young or old. We are all getting there. But being the one's who were left behind is the worst part.

MissHeiress · Realistic Fiction
Not enough ratings
The Bad Boy wants Me (TAGALOG)

The Bad Boy wants Me (TAGALOG)

Cassiopeia's life was simple. A girl who is very addicted to a game. She has a secret, she's the number one on the game world called 'Kingdom Quest' which is now very popular nowadays. In the game world, they didn't know her identity and also in real life. Cassiopeia still hides her identity. Until one day, she find out that Zachariah Mike Mariano is also playing Kingdom Quest. Zachariah is not just a normal guy— but a well known bad boy in the campus She will do anything to hide her secret and to tame the bad boy.

mingshinxi · Romance
Not enough ratings
Fake Friends for Future

Fake Friends for Future

Setelah bersahabat 3 tahun lamanya, Rea mengaku kalau ia jatuh cinta pada Al, sejak awal menatapnya di rooftop kampus. Pada dasarnya, pasangan sahabat jadi cinta sudah menjadi hal yang sangat lumrah. Tapi, apakah Al bisa menerima Rea? Sementara selama ini, Al kerap berpaling hati dari satu wanita, ke wanita yang lainnya. Sebuah cerita sahabat jadi cinta, yang tidak semulus seperti dalam cerita novel, sinetron, maupun film layar lebar. Inilah, cerita sahabat jadi cinta yang sesungguhnya .... Selamat menikmati karya terbaru saya ^.^ Salam hangat, dari Between Him and Us

Ajengkelin · Romansa Kontemporer
5
LUDUS & PRAGMA

LUDUS & PRAGMA

Ludus bukan nama seseorang, melainkan sebuah sifat dalam psikologi bagaimana manusia menjiwai dan bermain dalam sebuah hubungan percintaan. Mania, sedikit posesif dengan penuh bumbu romance yang dilebih-lebihkan. Orang-orang ludus akan mementingkan sebuah kesenangan juga penaklukan saat dirinya 'bermian' dengan lawan mainnya dalam sebuah hubungan. Bagi orang-orang ludus, percintaan adalah sebuah permainan kejar dan mengejar. Jika 'orang ludus' lelah, maka bosan adalah kata yang menjadi alasan untuk meninggalkan pasangannya. Lalu, Pragma. Sama seperti Ludus, pragma bukanlah nama orang meskipun kata itu sangat indah untuk diucapkan. Pragma adalah si dia yang kaku dalam mencinta. Hanya menginginkan sebuah hubungan yang realistis untuk dirinya dan masa depannya. Orang-orang pragma cendurung memilih menyeleksi pasangannya dengan baik. Ia tak suka bermain 'kejar mengejar' seperti yang Ludus lakukan. Sebab bagi pragma, cinta adalah sebuah hubungan yang harus realistis tanpa adanya bumbu romance yang berlebihan serta untuk pragma, pasangan yang menunjang masa depan adalah pasangan yang ia butuhkan. Lalu, bagaimana jika 'orang pragma' mencintai 'orang ludus' ? Jawabannya adalah ... sebuah hubungan yang penuh teka-teki dan keunikan, dan di sinilah kalian akan menemukan hubungan seperti itu. Sebuah cerita yang mengisahkan gadis pragma yang mencintai pria brengsek berwatak ludus.

Lefkiilavanta · Romansa Anak Muda
4.96
RION aka Jaguar (Complete)

RION aka Jaguar (Complete)

"You can push away a girl for so long until she walks out of your life on her own." Ang paniniwala ni Rion nang makilala niya si Dollar Mariella Viscos. Pero iba ang sinasabi nito sa tuwing gumagawa siya ng paraan para lumayo ito sa kanya. "You're the one for me and I'm the one for you, hindi mo pa nga lang nare-realize iyon. Don't worry, ako na lang ang tatrabaho sa love story natin, Rion." then the girl grinned.

Royal_Esbree · Teen
Not enough ratings
Fraternising The Enemy

Fraternising The Enemy

What if the person who killed your parents and about to end your life save you? Are you gonna accept his help, or you will just run for your life? /A story about the assasin and his prey./ --- Title:Fraternising the enemy Genre:Action,Romance Started: 1/9/2020 Finished: */*/* Written by: solivagant_kaguya

Solivagant_Kaguya · Martial Arts
Not enough ratings
Matched With A School Weirdo

Matched With A School Weirdo

"The whole school trapped me with another crazy outcast by voting for us in the 'Couple of the Year' contest!" [The grey mouse, Melanie Sunley, believes she is forever doomed to be a socially awkward alien and will have nothing interesting to do this year than just keep battling anxiety in the dark corners of the school, observing the world in its crazy colours from the safe distance as she always used to do. But all her expectations crash downhill the moment she by some magical reason matches in a pair with the mysterious boy she knows absolutely nothing about and gets elected to participate in the couple contest they host every year on Valentine's day. An evil plan of some public humiliation... Now when Melanie will have to prepare herself to fight against the drama vortex they are pulling her in and dismiss the prank challenge to step up on the same stage with the most confident, popular and influential teens, she wishes Shaden's devilish smirk is the last thing to sweep her off the feet. Will she be able to resist his charm?] "Oh no... Are you sad?" He puckers his lips."So am I but everyone voted for us behind our backs. How not nice of them. Now you are my girlfriend. Tell me, sweet cake. Am I your first boyfriend?" "What?" I jolt up my head, shocked by such a declare and then stammer. "But it is not how it works." Peeved at his repetitive mantra, I manage to raise my tone at him, despite my principle to always treat people with respect. "I don't need a psychopathic self-proclaimed boyfriend." I insist directly. I don't even understand whom I crossed the road or did something bad for this bitchy karma to tumble on my shoulders when I least expected it. I can't utter a single word when he leans in crossing the dangerous zone of our distance. His soft whisper brushes across my neck, instantly sending the tingles to dance on my skin. "Maybe it's fate. And you can't run away from fate, can you?"

KayJeeEss · Teen
Not enough ratings
In Between Us

In Between Us

Who is the murderer? The one who the people believes? Or the one that the witness truly sees? Acacia, the daughter of the so-called murderer clash fates with Davien, the son of the so-called victim. Will they be able to fall in love after knowing the bitter truth?

Scarletlexy · Teen
Not enough ratings
Hello, Seatmate

Hello, Seatmate

Si Tiana Song ay lumaki sa Korea at isa sa kilalang introvert at walang pake’alam sa paligid niya. Isang araw ay nakapasa ito sa isang pagsusulit sa exchange student program na pinipilit lang ng kaniyang dakilang best friend. Ayaw ni Tiana pumunta sa Pilipinas pero biglang nagbago ang isip nito dahil sa isang kondisyon. Akala ni Tiana ay tahimik ang buhay niya sa Pilipinas pero hindi pala dahil sa nakilalang katabi nitong upuan. Isang araw nakilala niya ang isang tao na sobrang ‘opposite’ sa kaniyang ugali. Si Jeydon Perez, isang taong kilalang arogante sa eskwelahan at isang tipikal na bad boy hanggang nagbago ng makilala si Tiana Song. Abangaan..

mingshinxi · Teen
Not enough ratings
The Lonely God #1

The Lonely God #1

❝I think he is attracted to her. Look at this beauty. Which man wouldn't want to keep her for himself? After all, ruling alone for such a long time he must be in search of a queen.❞ He's said to be the first creation of the moon goddess. The lone wolf, Arles. The king of all wolves. An immortal. A god. They say he ruled ruthlessly. He had the power to change the inescapable destiny of man itself. She was a mortal. A troublemaker. She didn't know what she was getting into when she crossed him. ~ [ warning: this book contains dark content ] Read at your own risk, thank you.

Benita_16 · Fantasy
Not enough ratings
i love you brengsek boy

i love you brengsek boy

Erlangga Dewantara, lelaki dengan sifat centilnya bertemu dengan Shinta Putri Adijaya, gadis yang bersifat polos. Shinta mencintai Erlangga, sedangkan Erlangga menyayangi Shinta sebatas rasa sayang kepada adiknya. Hal itu membuat Shinta sering merasa ditarik ulur oleh Erlangga. Hubungan mereka sebatas teman. Erlangga takut untuk memulai hubungan lebih, dia tidak yakin bisa mengimbangi rasa cinta Shinta atau justru sebaliknya. Shinta tetap bertahan pada garisnya. takdirnya adalah membuat Erlangga membalas cintanya. tidak perduli apa kata orang, dan bagaimana perlakuan Erlangga kepadanya. ★★★★★ bukan cerita ramayana yang berjalan sempurna ataupun kisah dilan milea yang berakhir bahagia. hanya sebuah cerita dua orang remaja yang sulit tertebak alurnya, entah akan bahagia ataupun berduka. ★★★★★ happy reading~

princessssta31 · Romansa Anak Muda
Not enough ratings