Webnovel

Read Best Cintaremaja Novels Online 2020

Cintaremaja

Sort by
Retaknya Sayap Merpati

Retaknya Sayap Merpati

(Kisah Cinta Segi-empat) Berdasarkan kisah nyata!!!! Bagaimana bisa aku jatuh cinta dengan laki-laki yang tak mencintaiku, berusaha untuk menjadi wanita yang lebih baik. meninggalkan kehidupan malam dan persahabatan hanya untuk sebuah senyumanmu.. Cerita ini berkisah tentang seorang perempuan bernama Dania yang cintanya bertepuk sebelah tangan, selalu mendapatkan penolakan namun rasa percaya diri selalu membuatnya terus menerus mengejar cintanya.. Akankah Dania bisa meluluhkan hati Surya? sang lelaki yang selalu membuat hati Dania berdebar-debar? atau hanya khayalan pahit saja yang akan dirasakan Dania? Selain kisah cinta Dania Dan Surya, disini juga akan mengulik tentang cinta dan persahabatan yang saling berhubungan.. Jangan lupa tinggalkan vote atau komen, semangat membaca dan Happy reading..

silvaaresta · Romansa Kontemporer
Not enough ratings
Back To Febuary

Back To Febuary

Tia yang kehilangan seseorang secara tiba-tiba. Tanpa kata tanpa ucap. Membuatkan Tia tertanya-tanya. Kemana dia pergi? Beberapa tahun berlalu. Akhirnya dia muncul kembali dengan perwatakan yang agak berbeza. Tia mula berasa hairan dengan sikapnya. Dia berusaha untuk mendekatinya semula. Tapi sikap barunya yang pura-pura bersahaja membuatkan Tia tiada harapan. Seolah-olah perkara yang lepas tak pernah berlaku antara mereka. Mereka yang berubah sikap dengan sebab yang tertentu. semuanya berlaku hanya di bulan febuari. Bolehkah kita kembali ke febuari yang lalu?

_scvrlet · Percintaan Anak Muda
Not enough ratings
6400 m

6400 m

Seorang gadis lugu yang memulai kehidupan SMA. Banyak kejadian yang terjadi yang akan mengubah seluruh hidupnya. Mulai dari konflik persahabatan hingga percintaan. Ditemani dengan teman dan sahabatnya bersama mereka menjalani masa remaja.

Narti12 · Romansa Anak Muda
Not enough ratings
Gadis Mencari Cahaya

Gadis Mencari Cahaya

Siapa kita nak menghukum manusia. Hanya tuhan yang berkuasa. "Kalau kau buat macam tu, tak de beza pun kau dengan dia." Aisy "Dia tak de kat tempat kau, sebab tu bebas mengata." Haris "Cakap jelah kau suke perempuan murahan kan?" Erna Aisy tertekan dengan kehidupannya yang sekarang. Semua orang menghina dia. Maruah hanya di pijak-pijak. Hanya kerana mak dia seorang pelacur. Haris saja yang memahaminya.

_scvrlet · Percintaan Anak Muda
Not enough ratings
RASA

RASA

Hanya sekedar curahan hati seorang Alena tentang Estu. Hanya sebuah kisah cinta seorang Alena, yang mencintai Estu tanpa sebab.

anadira · Romansa Fiksi Ilmiah
Not enough ratings
1