Webnovelavatar

Read Best Bts Novels Online 2021

Bts

Sort by
alt

Highs and Lows (taekook)

17-year old Taehyung has a lot to learn as a newly open gay teenager. In the process, some relationships that are dear to him will be ruined, but he'll manage to form new ones.

Naturally_Fr3aky · Teen
Not enough ratings
alt

7 boys and 1 girl

unnie_bts · Teen
Not enough ratings
alt

Falling Crazy In Love

Luna_yEstrella · Teen
Not enough ratings
alt

♡Mr Expensive ♡

RapMelody · Fantasi
Not enough ratings
alt

Epiphany (we all love you)

Namanya Min Yoona, gadis cantik yang terlahir dari keluarga bermarga Min. Seorang piatu yang memiliki ibu dan saudara tiri jahat, ayah kandung nya terlalu sibuk dalam urusan kantor sehingga tak dapat memberikan kasih sayang yang cukup untuk nya. Semua orang berhak untuk bermimpi, mempunyai cita-cita, memiliki kebahagiaan, dan memiliki seseorang yang dapat menemani mereka ketika membutuhkan sandaran untuk menumpahkan kesedihan maupun kebahagiaan. Tidak untuk gadis yang bermarga Min itu. Dia selalu sendiri, tetapi dia mempunyai mimpi dan cita-cita tapi tidak untuk kebahagiaan dalam kehidupan nya. Ketika dia ingin menggapai kebahagiaan itu secara tiba-tiba ada saja halangan untuk mencapai nya, dia memang mempunyai teman tapi tak untuk dipercaya dan dia juga dimanfaatkan sebagai bahan hiburan bagi orang yang sering membully nya. Gadis itu membenci dirinya sendiri karena dia tidak tahu kenapa dirinya begitu menyedihkan dan dia terkadang pernah berfikir untuk bunuh diri karena lelah akan kehidupan yang seolah dirinya tidak pernah diinginkan oleh siapapun. Sehingga sebuah tangan memberikan bantuan kepada nya untuk bangkit, dia tak mengenal nya dan bisa dibilang itu orang asing yang muncul dalam kehidupan nya secara tiba-tiba disaat dia benar-benar terpuruk dan membenci dirinya sendiri. Akankah ada kebahagiaan yang menanti nya didepan sana?

okt_sativa · Romansa Anak Muda
Not enough ratings
alt

VENGEANCE IS VENOMOUS

*He loves me* that's what she used to think. *I hate her* that's what he used to think. He wanted his vengeance . He wanted her to suffer how he suffered . *I will crumble her* Suppression never helps in disappearing. *I love you and I promise to protect you* "Love is so mad" "Love you so bad" *Will have a little bit mature content*

Igotdbestjams · Martial Arts
Not enough ratings
alt

Jigiya

Min_mintom · Contemporary Romance
Not enough ratings
alt

Rewrite Our Destiny

_DeathSilence_ · Fantasy
Not enough ratings
alt

Start To Love You

Choi Kyra, harus rela menjadi penebus hutang orang tuanya pada seorang lelaki bernama Yuhn taehyung. Ia merelakan semua cita-cita yang sudah tersusun rapi. Dan menjadi istri seorang Yuhn taehyung. Kehidupannya tidak berjalan dengan mudah setelah pernikahan mereka. Taehyung sering memperlakukannya dengan kasar, bahkan sering membuatnya berpikir ingin mati keesokan harinya. Taehyung hanya ingin anak dari Kyra agar terbebas dari sang Ibu yang menginginkan seorang pewaris untuk hartanya. Sementara Taehyung tidak tertarik mengelola bisnis orang tuanya, ia bekerja dengan usahanya membangung kantor sendiri. Taehyung sering membawa kekasihnya pulang, mulanya Kyra tidak peduli. Namun, perasaan manusia selalu bisa berubah. Kyra menyukai Taehyung, mencintainya sepenuh hati dan tulus.

Anggi_Oktv · Romansa Kontemporer
Not enough ratings
alt

• The Cerberus •

JeonJk_1997 · Fantasy Romance
Not enough ratings
alt

Married to Mafia

Aliya_Yasmin · Fantasy Romance
Not enough ratings
alt

Safe in Water (A vkook\Taekook ff)

Kim Taehyung enjoys his days in the lake. His long fish like tail, a beautiful blue blends in with the water. He has always had a fear of humans, to him they are just monsters who have flushed out his species. One particular human catches his eyes though, one not like the other's. Jeon Jungkook, a young photographer who came to visit the beautiful sights. ( Some swearing, NOTHING INAPPROPRIATE, bxb, blood but zero gore)

JiminMochiCheek · Fantasy
Not enough ratings
alt

❛MENSAJES..❜✧태국~taekook

Jungkook estudiante prodigio les escribía diario a su padre, sin recibir respuesta hasta que un día le contestaron y ese fue Taehyung.

TAEL0VE_ · Fantasía oriental
Not enough ratings
alt

jurnal karin

pengalaman sekolah di sma yang siswanya langka banget. sifatnya absurd semua. eh ga semua, cuma ada sebagian. tapi sebagian itu banyak. gimana ya. aelah udah baca aja deh. baca cerita yang aku tulis kali ini, aku harap ceritanya dapat menghasilkan feel dan menyenangkan pembaca. jangan lupa like,comment,dan vote. *maaf kalo ada typo

lixhyunn · Romansa Anak Muda
Not enough ratings
alt

The Bulletproof Mafia (BTSxREADER)

What if you found out that he's not just a normal person that you knew? What if someone you cherish is also a part of it? Will it change to hate and anger or love and acceptance ? Let's found out if you can accept the bullet of love .

MissMic · Teen
Not enough ratings
alt

Lady Goo Eunbyul - Road to Kingdom

Lady Goo Eunbyul adalah putri bungsu di Kerajaan Kakao sekaligus yang paling dibenci oleh saudari-saudarinya. Pada saat pesta akhir tahun, dia bertemu dan jatuh cinta pada Pangeran paling tampan seantero daratan Taeso, Lee Taehyung dari kerajaan Bighit. Menurut desas-desus, wanita yang berhasil menahklukkan Lee Taehyung berarti menjadi calon ratu kerajaan terbesar di daratan Taeso. Maka misi Goo Eunbyul adalah menahlukkan hati Lee Taehyung. Dengan begitu, dirinya akan berada di atas tahta para saudari-saudarinya yang menyebalkan.

leejiraice · Romansa Kontemporer
Not enough ratings
alt

HIS BESTFRIEND ᵏⁱᵐ ᵗᵃᵉʰʸᵘⁿᵍ

Y/N is a smart, studious nerd. She has crushed on Jeon Jungkook, the playboy, since freshman year. She has disliked Kim Taehyung, Jungkook's bestfriend, since freshman year. Now, in Junior year, when her project partner leaves the school, she is partnered up with Jungkook and Taehyung. She is where any girl of her school would want to be. But with her crush and his bestfriend, there comes a big trouble.

noaislove · Teen
Not enough ratings
alt

L!FE OF L!ES

#Bts #KIMSEOKJIN Sia Martin, A COLD, INPEDEPENDENT AND INTELLIGENT MILLIONAIRE WOMAN. ●You shouln't have done this. Now you'll have to pay. KIM SEOKJIN, A COLD, RUTHLESS AND BILLIONAIRE MAN. ● I'll kill you in the most horrible way. But are they really like this how the world thinks of them or are they just living a life of lies. What happens when two most strongest forces collide? Read to find out. He was looking at her with an unreadable expression She was hell nervous but was trying her best to hide it. "I Love you Sia" Jin said. Sia looked into his eyes to find insincerity but his eyes disappointed her because there was only love. "How can he love me. How can a heartless and ruthless person like him even love someone". Sia thought. Read more to find out what happened between them. A story full of lies, deceit, friendship, promises and LOVE. Two people fighting against the world found home in each other.

Authorsy56 · Contemporary Romance
Not enough ratings
alt

Name-1A

A world where you can't use names, surnames, or personal data. The same world where you have to hide your true identity so you don't get killed. Name; A weapon that can control or kill you with personal information. Jk the guy who has to destroy the weapon and his team to annihilate anyone who gets in the way.

M_Kurz · Sci-fi Romance
Not enough ratings