Webnovel.com

Read Best Adult Novels Online 2020

Adult

Sort by
Baby, You Are Mine

Baby, You Are Mine

Little did Jeanne know the man who always been good to her is the father of her daughter! What should Jeanne do to overcome the shock? What should the man do to make things right?

Jeantee · Contemporary Romance
4.82
Chasing You: It's All Start From Yourself

Chasing You: It's All Start From Yourself

Felix Jullian Herbert, what he wanted after seeing that woman was only one. Her love. Fighting for her love only to get the 'trust' of the woman he believes to be his first and last woman. Sweet sentences he said that increasingly make the female tiger faltered and lost control. Roxanne Louella Collin, never had any relationship with any man, made her not want to make any mistakes in her first relationship, when a man she had just met, a spoiled parasite, suddenly expressed her feelings right in front of her big family. Spending time with the man made him aware of things she had never imagined.

iamvee29 · Contemporary Romance
Not enough ratings
IN Love?

IN Love?

Does love come with a blindfold? Dieko falls head over heels for undergraduate Lewa. He falls so fast he can't even remember the scent of his wife's deodorant. Will he continue pursuing love blindly or will it be too late when the blindfold is taken off

tori_gold · Realistic Fiction
Not enough ratings
My Crazy CEO

My Crazy CEO

Bagi Ravindra, Claretta gak lebih dari sekedar mantan sekretaris dan cewek biasa yang bisa dengan mudah dimainkannya setiap saat. Apalagi dengan sikap keras kepala dan rebelnya, selalu membuat Ravindra semakin tertantang untuk menaklukkannya. Tapi bagi Claretta, Ravindra adalah orang asing yang gila dan menyebalkan, yang selalu berhasil membuatnya emosi. Apalagi sikap arogannya yang selalu dibencinya. Tapi, Claretta gak pernah menyadari, bahwa hatinya justru diam-diam mencintai Ravindra. Lalu, ketika sesuatu yang gak pernah Claretta bayangkan sebelomnya terjadi, masih sanggupkah Ravindra menganggapnya boneka yang siap dihempaskannya saat bosan? Masih sudikah Claretta menyebutnya sebagai suami? Ataukah cinta yang terlanjur bersemi harus dipaksanya untuk gugur tak bersisa? Stay tune dan keep reading ya guys!

Chan_Chew · Romansa Kontemporer
Not enough ratings
The Phoenix:Love from the bounds of Hate

The Phoenix:Love from the bounds of Hate

saranghaeyochingus · Fantasy Romance
Not enough ratings
Suami Sombong Jatuh Cinta (Unpublish

Suami Sombong Jatuh Cinta (Unpublish

Warning: Pastikan usia kamu sudah 17+ Vian dan Putri terlibat pernikahan kontrak yang konyol. Keduanya saling cuek satu sama lain, bahkan memiliki pujaan hati masing-masing. seiring berjalannya waktu, sifat sombong Vian pun terkikis oleh sikap jutek tapi perhatian dari Putri. Seperti apa kisah manis mereka?

RatuAsmara · Romansa Kontemporer
Not enough ratings
Yandere Stories

Yandere Stories

(Jaret met the school beauty Alina during a walk in the evening and next thing he know is taking Alina for a Prom date. Where will this fate lead them and Alina who is unapproachable by other people seems so comfortable with Jaret.) Read this story and many more in my new series of stories in Yandere Stories. Original series written by Daichi.

Daichi700 · Horror&Thriller
Not enough ratings
Sebuah teori

Sebuah teori

17+++ sebuah teori

qidi4 · Romansa Fantasi
Not enough ratings
Vengeance For Jenny

Vengeance For Jenny

Violence, Romance, sex, comedy, action. Jenny, a hot tempered woman with a score to settle. Tunnel vision has her racing down a path of darkness as she does whatever she can, to get her own vengeance. If anyone gets in her way she removes then friend or foe she only has one goal. That is until she meets a hard ass that gets in her way and isn't so easy to get ride of. Maliki, leaving Ren and Anna's side, goes off to stand on his own. He becomes a thrill seeker. Taking on different jobs, anything to escape the demons he is running from. He never, expected to take a babysitting job. He also never imagined this hot tempered woman would turn his world upside down. Instead of running from his problems he gains a new mission. Prologue : The escape. Chap. 1 First G limps of FL Jenny, Maliki appears. Chap. 2 Return Home Chap. 3 unfortunate meeting. This novel will focus on Jenny and Maliki there relationship and adventure I hope you all love it. personalities will be complex, and shape the story. They fight with there own-selves and real life problems. This book will have all that is listed. I do not shy away from realism. Rape is possible but if happens will never be detailed. Danger and violence around every corner. Sexual content, and alcohol will be added be advised. please hang on for a whole new type of romantic ride as our calm, collected, organized Maliki who has gone off the deep end already. Meets a woman who could make a natural disaster look calm. Please create tags 18 plus, sex, romance, violence, hidden gem, action and any other you can think of.

AvlyDarkz · Romance
4.5
Ilusi Hati

Ilusi Hati

Hati itu memang aneh. Terkadang, sudah tau itu menyakitkan, masih saja dijalani. Bahkan, sudah jelas-jelas itu salah, masih saja diteruskan, seolah-olah hati mampu menebarkan sebuah ilusi agar bisa menjerat kita ke dunia fantasi khayalan kita. Dan ini yang sedang terjadi padaku, terjerat oleh ilusi hati, sehingga aku bertindak tolol dan merusak beberapa hati di sekitarku. Tapi ilusi hatiku membuat aku tak bisa lepas. Aku masih ingin terus dan terus mereguk dosa dari ilusi hati ini. Sampai kapan aku terbangun dari ilusi hati? WARNING : * mature content 21+ * pembaca berusia di bawah 18 th dilarang baca ini yah ^^ * bahasa vulgar dan kasar di dialog * bagi yg tidak menyukai bacaan vulgar dan mature, harap tidak perlu baca ini agar tidak terpelatuk! ^^

NIXX · Romansa Kontemporer
4.83
Pangeran Kegelapan (Romance)

Pangeran Kegelapan (Romance)

Adult Content (21+) ? Romance and Fantasy Story Lumina Carnestean, seorang pelayan baru di sebuah istana di Vatikan. Kedatangannya membuat sang majikan tertarik. Tanpa Lumina ketahui, majikannya yang selalu datang dalam mimpinya itu adalah Pangeran Kegelapan yang terlahir di Neraka.

Alianna_Zeena · Romansa Fantasi
Not enough ratings
My Husband Who's A SEX Addict

My Husband Who's A SEX Addict

MiKrSa · Teen
Not enough ratings
YOU ME ...DESTINY

YOU ME ...DESTINY

They started being next door neighbor. Became friends and classmates but Cadence did not expect in her wildest dream that she gave her virginity to Jaron. Her next door neighbor that just moved in not long ago. Jaron a guy who never do kissing on the lips when hooking up with girls but other than Cadence. He could not help it her lips were so tempting. A girl who does not like going out a lot and always love to stay at home. A guy who loves party and hooking up. But feeling could not deny if you are meeting your soulmate. It will lead you back together like destiny that already written in each palm.

hello_purple76 · Contemporary Romance
Not enough ratings
Guide To Our Marriage

Guide To Our Marriage

Iinas Huuriya Darpa. Perempuan 27 tahun, dan belum menikah. Dan sudah bisa ditebak, pasti semua orang memaksanya untuk segera menikah. Maukah? Tidak ada pilihan lain, tentu saja. Jika tidak, cerita tidak akan berlanjut. .......... Abiseka Arya. 28 tahun, juga belum menikah. Wajarkan? Toh dia laki - laki. Tapi Abi juga tidak pernah menjalin hubungan dengan wanita. Lalu dengan laki laki? Entahlah. "Jangan sampai keturunan keluarga Arya berhenti di kamu ya? Mama kutuk kamu!" Ini kata Mamanya yang kejam. "Kalau kamu tidak mau menikahi gadis itu, dan menghentikan garis keturunan keluarga Arya, Papa tunggu kamu di depan pintu neraka!" Kalau ini kata Papanya yang.. I don't know, can't describe it yet. Kenapa Abi yang disalahkan? Karena Mamanya tidak mau hamil lagi! ......... Agus Purnomo. 30 tahun. Lajang. Sedang mengejar karir kesuksesannya. "Kamu tunggu Mas ya dek, nanti kalau Mas sudah sukses, kita menikah." katanya pada gadis yang dipacarinya sejak dua tahun yang lalu itu. .......... "Ngapain sih kamu nungguin cowok pengecut kayak dia! Kena pelet apa kamu? Dia itu nggak serius, Nas! Udah, tinggalin aja!" - Fahim "Kak Nanas! Gila, kemarin aku liat fotonya. Cakep banget kak! Kalau aja si om belum nikahin aku, udah aku embat deh pokoknya!" - Arwaa

Sinnadwi · Romantis
Not enough ratings
Terjebak Dua Rasa (Bisex)

Terjebak Dua Rasa (Bisex)

Siapa yang ingin jadi pemuas?

Ndra_Irawan · LGBT+
Not enough ratings
Naked Island [18+]

Naked Island [18+]

Sekolah yang terletak disebuah pulau, dimana ada sebuah peraturan yang mengatakan jika semua orang harus telanjang tanpa terkecuali.

SirAcsero · Romansa Fantasi
Not enough ratings
Secreto De Amor

Secreto De Amor

Ini kisah kehidupan pernikahan Angga dan Verlin yang bisa dikatakan Pernikahan yang cukup manis dan penuh dengan teka-teki kehidupan,Verlin adalah gadis manis dan mungil,ia adalah gadis campuran Indonesia-chinese.Verlin adalah gadis yang memiliki sifat cuek dan manja,sifatnya sungguh terbalik dengan suaminya Angga walaupun memiliki sifat yang hampir sama yaitu dingin dan pendiam. Kisah ini bercerita bagaimana kehidupan pernikahan mereka yang diawali karena perjodohan yang tidak disangka-sangka,dan pertemuan pertama mereka dikarenakan ketidaksengajaan yang terjadi di sekolahnya dan kebetulan Angga merupakan guru penganti sementara. Angga juga merupakan sosok lelaki yang terkadang suka menilai seseorang dari luar saja dan selalu menganggap bahwa semua wanita itu sama aja yaitu mencintai material atau kekayaan dari keluarganya. Apakah Verlin bisa menaklukkan hati Angga yang begitu dingin dan pendiam? Dan apakah verlin mampu merubah pola pikir Angga yang suka menilai seorang wanita dengan salah?

Rereilenn · Romansa Historis
Not enough ratings
Bagian Terbaik

Bagian Terbaik

Setiap manusia pasti memiliki cerita hidupnya masing-masing dan yang pasti satu dengan lainnya berbeda. Hidup itu gak semulus paha member BlackPink, pasti ada aja kasar-kasarnya. Tapi, yang pasti setiap hidup ada bagian terindah. Ini adalah kisah hidupku dan dia.

diasni · Romansa Historis
Not enough ratings
Naughty Desires

Naughty Desires

Erotica is a literary art that portrays emotional, romantic and physical relationships through the beauty of sensual words. A relationship is not just about flirting, dating, love and romance; it is a chemistry of emotions that changes to physical intimacy or physical attraction that erupts like a volcano with a physical relationship, and to describe it through the sensuality of words is an art of erotica. "Naughty Desires" is a collection of sensual stories about the best thing in the universe that everybody does and enjoys in their lives. Everyone knows what it is, but they feel shy to talk about it. Highly recommended collection for erotica lovers. Keep it in your library and read it when you need it. Fill up your secret desires with a series of naughty erotic stories. Read it to satisfy your erotic feelings. Explore your inner erotic desires and ignite your sensual emotions. Stories full of erotic emotions are going to blow you away. Don't be shy to read it. Just explore this erotic literature for sensual pleasure and mind-blowing imaginative experience. Short stories have their own importance because you have an unique reading experience every time you read a new story. It also increases your curiosity to know something new in every story. WARNING: High Voltage Matured Content. For 18+ only. Author's MESSAGE: I am committed to providing readers with the best quality content. I express my gratitude to all the regular readers, and encourage new readers to read and enjoy. My big thanks to all the collectors and voters.

Authoriter · Contemporary Romance
Not enough ratings
Back In Time: Shadow Emperor

Back In Time: Shadow Emperor

WARNING!! My English level is at TRASH LEVEL!! If you read this novel without reading this but could go through pass my writing but your English still unaffected then [Congratulations!!] that your comprehension is high enough! Genius!! However if it's will affecting your English, then I want you stop it the moment your eyes can't read pass my writing! If you scolding or insulting me with negative review and comment without or after reading this warning then [Congratulations!!] You're hypocrite and I hope you will keep that up!! If you hate me for this then [Congratulations!!] You're sore loser!! Since its mean that you jealous with this man who can't write decent English!! ################ Synopsis: Nezha was killed at the moment of humanity last battle, he felt bitter and regret about his life which is insignificant. He hopes that miracle could happen so he can correct any wrong choice he made in his life. This wish which he only said inwardly is the start of his legend. ################ Entry WPC #45 Apolaypse

Verxadi · Horror&Thriller
Not enough ratings