Webnovel
pinjamkan diri mu
novel - Percintaan Anak Muda

pinjamkan diri mu

Anani

Ongoing · 879 Views

What is pinjamkan diri mu

pinjamkan diri mu is a popular web novel written by the author Anani, covering BUKUBARU HIDUPBARU JANJI SETIA, Percintaan Anak Muda genres. It's viewed by 879 readers with an average rating of 0/5 and 0 reviews. The novel is being serialized to 1 chapters, new chapters will be published in Webnovel with all rights reserved.

Synopsis

Perkahwinan yang di rancang oleh dua buah keluarga menyebabkan Zulhelmi dan Nur Farsyah dapat di satukan. Wasiat dari aruah atok nya mesti di tunaikan sebagai seorang cucu mithali " aku nak kau berlakon depan mama dan papa. Aku tak nak diorang tahu hubungan dan cara hidup kita ni. Dan aku nak kau buat- buat tak kenal bila terserempak dengan aku kat mana- mana je. Faham! " Ucap Zulhelmi pada isterinya. " baik lah kalau itu yang awak nak saya turuti " ucap Nur Farsyah dengan sayu. Perubahan hidup Zulhelmu dan Nur Farsyah sangat berbeza daripada pasangan yang lain. Apakah ini erti kehidupan sebenarnya bagi mereka berdua. " aku ceraikan kau dengan talak tiga, aku tak nak lagi tengok muka kau kat dalam rumah ni bagus kau berambus dari rumah aku ni perempuan tak guna" ucap Zulhelmi dengan nada yang sangat marah. " tapi anak dalam kandungan ni anak you" ucap perempuan itu dengan nada sedikit marah. " No! Aku tak de anak dengan kau. Entah anak lelaki mana kau kandungan kan tu pun aku tak tahu kau tu perempuan sial. Dan untuk pengetahuan kau, aku tak nak pun anak yang kau kandung kan tu dan yang keluar dari rahim kau tu. Baik kau berambus je dari rumah aku ni. Aku rimas tengok rupa kau yang bertopengkan syaitan ni" ucap Zulhelmi dan menghalau perempuan yang baru sahaja di ceraikan nya. "maaf kan mama sayang, mama terpaksa buat semua ni demi kebahagian orang lain" ucap Nur Farsyah sambil mengusap perutnya. "beb kau kena kuat hadapi semua ni demi anak kau dan diri kau insya Allah ada hikmah di sebalik semua ini" ucap maya merangkap sahabat kepada Nur Farsyah "insya Allah beb aku kuat demi anak aku terima kasih tau kau selalu je ada bila aku susah dan senang kau lah sahabat dunia dan akhirat aku" ucap syah dan memeluk sahabatnya. dah lah, tak nak lah kau sedih- sedih ni aku nak kau happy je tinggal dengan aku je ok" pujuk maya. Thanks beb" ucap syah sayu. Apakah yang berlaku dengan hidup Nur Farsyah. Bagaimana mereka memulihkan hubungan yang telah hancur itu. Mampu kah mereka membina hidup baharu.

Tags

1 tags

You may also likeMore

ratings

  • Overall Rate
  • Writing Quality
  • Updating Stability
  • Story Development
  • Character Design
  • world background

Reviews

WoW! You would be the first reviewer if you leave your reviews right now!

Supports

More about this book

General Audiencesmature rating
Report