Webnovelavatar
MR. HEADBOY, I LOVE YOU!
novel - Percintaan Anak Muda

MR. HEADBOY, I LOVE YOU!

Toge_Inumaki_6130

Ongoing · 56 Views

What is MR. HEADBOY, I LOVE YOU!

Read MR. HEADBOY, I LOVE YOU! novel written by the author Toge_Inumaki_6130 on Webnovel, This serial novel genre is Percintaan Anak Muda stories, ✓ Newest updated ✓ All rights reserved

Synopsis

Dia memang kaki control, tapi aku cinta padanya. Pertemuan antara Nurul Yasmin dengan Tengku Ashraff telah membibitkan rasa cinta dalam hati mereka. Namun masing masing enggan meluahkan. Ashraff ego untuk berterus terang dan dia takut cintanya ditolak. Yasmin pula terlampau segan sampai pijak semut pun tak mati. "...latih tubi matematik yang aku bagi tadi... aku nak kau siapkan. Pagi pagi esok, aku nak buku ni dah ada atas meja aku. Awas kau kalau jawab salah!" -Tengku Ashraff "Hesy! Suka hati dia je suruh aku buat semua ni! Apa?! Muka aku ada nampak macam robot buat kerja sekolah ke?!" -Nurul Yasmin. Hadirnya Danisha, gadis kacukan Perancis telah mengubah segalanya. Dalam diam, rancangan diaturkan. Ashraff perlu menjadi miliknya! Terjadi pula salah faham, Yasmin disangkakan teman istimewa Haz. Semuanya menjadi kacau. Lalu mampukah Yasmin menghadapi semua ini? __

You may also likeMore

ChaptersUpdate 4mth

Latest Update

Volume 1

ratings

  • Overall Rate
  • Writing Quality
  • Updating Stability
  • Story Development
  • Character Design
  • world background

Reviews

WoW! You would be the first reviewer if you leave your reviews right now!

Supports

More about this book

General Audiencesmature rating
Report