Webnovelavatar
Lonvely
novel - Percintaan Anak Muda

Lonvely

Nrblack_

Ongoing · 6.9K Views

What is Lonvely

Biar lah nak jadi apa pun. aku peduli apa. she dont care about people.she love it to being ALONE. dia lebih gembira bersendiri. dia lansung tidak peduli siapa yang mencitainya. "ada aku kisah kau nak ...

Synopsis

Biar lah nak jadi apa pun. aku peduli apa. she dont care about people. she love it to being ALONE. dia lebih gembira bersendiri. dia lansung tidak peduli siapa yang mencitainya. "ada aku kisah kau nak kawan ke tak? ada aku minta nak berkawan dengan kau? takde kan? so? kau buat apa pun ada aku peduli ke?" "aku just bagitahu je kan! yang kau nak marah kenapa?!" "aku tak nak tahu." ****** "sampai bila kau nak alone macam ni?" "sampai mati" ***** "tolong lah. terima aku jadi kawan kau. kau jangan kaitkan masa lalu kau dengan apa yang jadi sekarang!" "so?" ******* "please, i just want you be my lovely." "sorry, i still want to be a lonely" LONELY o r LOVELY? "lovely" anda pasti?

Tags

1 tags

You may also likeMore

ratings

  • Overall Rate
  • Writing Quality
  • Updating Stability
  • Story Development
  • Character Design
  • world background

Reviews

WoW! You would be the first reviewer if you leave your reviews right now!

Supports

More about this book

Report