Webnovelavatar
DUA HATI BERSATU♡
novel - Cinta

DUA HATI BERSATU♡

_aen_

Ongoing · 4.4K Views

What is DUA HATI BERSATU♡

Tentang kehidupan dua remaja yang dikahwinkan tanpa cinta oleh keluarga atas sebab tidak mahu terjatuh cinta terhadap orang luar."macam ni lah. apa kata kita buat kontrak. aku kan akan ke england sela...

Synopsis

Tentang kehidupan dua remaja yang dikahwinkan tanpa cinta oleh keluarga atas sebab tidak mahu terjatuh cinta terhadap orang luar. "macam ni lah. apa kata kita buat kontrak. aku kan akan ke england selama 7 tahun. dan selepas aku balik tu kita bercerai. okey tak?". -FARIZ IRWAN "awak serius ke ni? kalau umi,ayah,papa dan ibu tahu macam mana? saya tak nak mereka kecewa nanti. tapi saya pun tak nak duduk sebumbung dengan awak. kira kita deal senyap senyap la ye?." -AENRIN ELLINA Setelah 7 tahun tidak bersua muka. semua sudah berlainan rupa. adakah mereka mengecam antara satu sama lain? adakah mereka akan teruskan kontrak mereka itu? atau akan terjadikah magis yang menyatukan dua hati tersebut? nantikan dalam DUA HATI BERSATU .

You may also likeMore

ChaptersUpdate 2yr

Latest Update

Volume 1

ratings

  • Overall Rate
  • Writing Quality
  • Updating Stability
  • Story Development
  • Character Design
  • world background

Reviews1

LikedNewest
_aen_
_aen_Author_aen_

Nice😀. Good job for me. Hahahahhaha. No one support my novel. Hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha

Supports

More about this book

General Audiencesmature rating
Report