webnovel

A Shapeshifter's Life in an Apocalyptic World

Sci-fi Romance
Ongoing · 9.6K Views
  • 3 Chs
    Content
  • ratings
  • N/A
    SUPPORT

What is A Shapeshifter's Life in an Apocalyptic World

Read ‘A Shapeshifter's Life in an Apocalyptic World’ Online for Free, written by the author CentipedeFromYT, This book is a Sci-fi Romance Novel, covering ACTION Fiction, SYSTEM Light Novel, COMEDY Internet Novel, and the synopsis is: A young Shapeshifter named(true name) Jessa C. Dracea is living her peaceful life given by her mysterious mother named S...

Synopsis

A young Shapeshifter named(true name) Jessa C. Dracea is living her peaceful life given by her mysterious mother named S to the fullest and she was loved by her foster family, without telling them her secret. But one day, while she's watching on the TV. An Emergency news broadcast reported the most disturbing and the start of the Apocalypse. "A huge meteor shattered outside the earths atmosphere and it was sending thousand of small debris and a wave of energy that may knock many unconcuios around the worl-tzzzzzzt tzzzt -d an tzzt may tztt cau- tzzzzt Mutati- tzttt" Then one of the Meteorite piece directly struck me and knock me out. °°° Hi, new author here~ *Secret Identity,GenderBender,Zombie, Apocalypse,Action,System,Mystery,And a lot of Murder.* (I don't know what to write here~)

Tags
3 tags
You May Also Like

Plan : Sekolah Elit Auster

Sekolah Elit Auster. Sebuah sekolah yang dibina oleh pihak kerajaan Malaysia bagi pelajar-pelajar tingkatan satu hingga lima menerima pendidikan berkualiti demi membawa nama negara ke peringkat tertinggi di masa hadapan. Qaz, seorang pelajar biasa yang menginginkan kehidupan yang tenang di sekolah itu sudah menjangkakan bahawa kehidupannya selepas ini tidak menjadi biasa lagi setelah dipasangkan bersama Kayra, pelajar perempuan paling popular dalam sebuah program sekolah dan secara tidak sengaja terlibat dalam masalah besar perempuan itu. Ketika hubungan Qaz dan Kayra semakin merapat, sebuah kejadian yang merenyukkan sepenuhnya hati Kayra terjadi dan begitulah permulaan kepada penderitaan Kayra selepas ini. Qaz membuat keputusan untuk menyelamatkan Kayra dan membantu Kayra menjadi lebih kuat. Perkara menjadi lebih menyukarkan apabila salah seorang pelajar yang tidak diketahui identitinya mula mengorak langkah dalam mencapai cita-citanya yang sekali gus mengganggu pelajar kehormat dan kesatuan pelajar elit auster (KPEA). Permainan minda kini akan bermula. Sesiapa yang berada di puncak rantai makanan, dialah yang akan menjadi pemenang kerana dalam dunia ini, kemenangan ialah segala-galanya. Qaz : “Kau mungkin tak sedar tapi sebenarnya kewujudan kau di sekolah ini semuanya disebabkan oleh kemahuan aku.” Kayriz : “Sejak aku datang ke sekolah ni, aku tidak pernah merasakan kekalahan.” Afkar : “Kalau kau di bawah sepasang kaki dan kaki itu ialah milik aku, benda tu pun dah cukup kan untuk buktikan segala-galanya?”

ziqru · Urban
Not enough ratings
3 Chs

Skyrim: The Snow Prince (an Elder Scrolls Fanfic)

Akatosh, also known as Aur-I-El the Falmer God, and Dragon God of Time; felt a disturbance in the veil of Atherius and Mundus. After inspecting this Space-Time anomoly he found a Mortal Soul, a Human of 20 years of age, he was nothing special but when Akatosh peered into this Mortal's mind he saw his memories. Learning that Atherius, the Et'Ada, himself, the Aedra, Daedric Princes, Oblivion, Mundus and Nirn were all apart of a fictional game universe known as the Elder Scrolls series, he did not know what to do. But Mara, Kyne and the other Aedric Gods of the Pantheon he ruled over conversed with him. Being convinced that the Mortal, whose soul he still held in his hands, could better the chaotic future of Nirn that were apart of the Mortal's memories, Akatosh/Aur-I-El chose to reincarnate the Human Mortal into the body of a 7 year old Falmer (Snow Elf) boy, via changing and altering the Timeline, causing a Dragonbreak as a result of creating two uncorrupted Falmer that should have never existed in the original timeline. 12 years before the events of the Elder Scrolls V: Skyrim takes place, and Alduin's return from his supposed eternal banishment into the Current of Time thousands of years ago at the hands of the three Nord Hero's. A beautiful Snow Elven woman ran with her young son, trying her best to escape from their Imperial and Thalmor pursuers, having little choice, she lured the pursuers away as her son fell unconscious, only to awake co fused at where he was as memories of his past life flooded his mind. Looking at his body, he knew should his identity be revealed, especially to any Nord, he will be killed. With a prayer to Aur-I-El and Akatosh and all the Divines, he would journey throughout all of Nirn doing his best to learn and become strong enough to prevail against the trials that lay before him. But he also wants to help his people, as he too is now a Falmer, to cure his twisted and corrupted race to the once proud Snow Elves they once were while also ensuring the defeat of two God like beings. Alduin, the Band of Kings, the World-Eater, Firstborn of Akatosh, and as Aspect of Akatosh the Dragon God of Time. And... Miraak, the First Dragonborn (Dovahkiin). But what lingers in his mind is one thing... "Am I the Dovahkiin?" ... ... ... I do not own the cover image (show proof of ownership if you want it removed) or the Elder Scrolls Series. I will never drop this fic, updates will be slow at first but as I complete more of my other fanfics, I will post daily chapters. This fic will be expected to reach 500 to 1500 chapters. I hope for your continued support as I post more and more chapters. The mc of this fic will be similar to my mc of my Star Wars: Rise of Mandalore fanfic, Adrian Hawke. My star wars fic also has skyrim universe mixed into it.

Knight_Riku · Video Games
4.2
53 Chs

MY HACKER

"Saya kan sudah bilang beberapa kali, saya ngga suka sama orang yang lebih muda, lagian saya kan sudah memiliki tunangan" Dita masih setia menolak Haikal, padahal Haikal tidak pernah menyerah untuk mengejarnya. "Gue ngga bakal nyerah gitu aja kak, gue janji bakal bikin lu nerima gue, walau gue lebih muda dari lu" Haikal masih bersikukuh meski sudah tau bahwa dia bukan lah type Dita bahkan Dita sudah mempunyai tunangan. Yah meski tunangannya tidak mencintainya. "Dita, ayo pulang, mama menyuruh kita untuk segera pulang" Yudha Hariyanto, tunangan Dita yang tidak mencintainya tetapi Dita mendambakan nya karena menurut Dita dia sesuai dengan typenya. "Ngga!!!! kakak bakal disini aja sama gue!!! Lu ngga bisa ngambil kakak dari gue!!!!" Ucap Haikal Posesif sambil menghalangi Yudha untuk melihat Dita, alias berdiri di depan Dita. "Haikal, udah saya bilang kan saya udah punya tunangan, dan saya mau pergi sama tunangan saya dulu, saya cuma anggap kamu adik saya, ngga lebih, Ok" Ucap Dita sembari menyingkirkan Haikal yang berdiri di depannya ke samping. "Gue ngga bakal nyerah kak, gue bakal buktiin gue juga pria dewasa, bukan anak anak, meski usia gue 2 tahun lebih muda dari lu tapi gue bisa ngelindungin lu" Gumam Haikal sepeninggal Dita dan Yuda. Yaps, memang benar jika Haikal 2 tahun lebih muda dari Dita, dan itulah kenapa Dita terus menerus menolaknya, Winnie berusia 20 tahun dan Haikal 18 tahun. Jadi Dita selalu menganggap Haikal seorang anak laki laki, bukan pria dewasa

baby_jieexx127 · Teen
Not enough ratings
2 Chs

The Perfectionist CEO

[NEW] [NEW] [NEW] Sebagian orang menganggap memiliki segalanya akan menerima segalanya, akan bahagia, akan selalu menjadi prioritas utama. Lalu apakah itu semua benar? Siapa yang sangka dibalik sempurnanya seseorang, ada rahasia dan kisah kelam yang menyelimuti dirinya. Lalu bagaimana dengan kisah seorang CEO yang perfeksionis dan gadis muda yang penuh dengan segala rencananya akan berakhir? Hanya satu yang mereka akui, "Kamu Milikku, dan Aku Milikmu." ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Kenzo Shaquille Dietrich Tuan muda ketiga dari keluarga besar nan terkenal Dietrich di Jerman. Keturunan Jerman dan Qatar namun bertempat tinggal di Jepang. Mendirikan perusahaan besar secara mandiri di Jepang disegala bidang. Telah menguasai bidang militer dan bisnis sejak kecil. Mendapat banyak perlakuaan yang berbeda sejak kecil dari berbagai orang. Biasa di panggil "KEN". Aya Sheinafia Takahashi Gadis muda bertalenta dan terorganisir secara penuh. Keturunan Jepang dan Norwegia. Mengikuti pendidikan lebih cepat 2 tahun dibanding teman seusianya. Putri pertama dan keluarga sederhana dan memiliki adik angkat hingga 20 orang. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Keluarga Kenzo Ayah : Julian Van Dietrich Bunda : Shofie El Razzan Dietrich Kakak Pertama : Garvin Shaquille Dietrich Kakak Kedua : Carl Shaquille Dietrich Kakek : William Van Dietrich Nenek : Maria Rosie El Razzan Bibi : Raihana Van Dietrich Marquis Paman : Royclle Marquis Sepupu Pertama : Vania Marquis Sepupu Kedua : Gerald Marquis Keluarga Aya Papa : Enji Takahashi Mama : Sara Keylle Takahashi Adik : Ray Collie Takahashi Sepupu : Yugo Takahashi Cast lain Sahabat Kenzo: Andra Cartesen, Charles Axelsen Kepala Bidang Marketing: Kudo Watanabe Ketua Pengawal dan Sopir Pribadi Kenzo: Kim

annishabr · Realistic
Not enough ratings
14 Chs

ratings

  • Overall Rate
  • Writing Quality
  • Updating Stability
  • Story Development
  • Character Design
  • world background
Reviews

SUPPORT

More about this book

No One 17 and Under Admittedmature rating
Report